miercuri, 29 februarie 2012

Crin Antonescu-Presedintele "meu"-Berlin 2012

   
L-am intilnit mai intii pe Domnul Crin Antonescu in Bundestag la Intilnirea cu Patrick Döring-Secretarul general FDP.Prin bunavointa colegilor din partidul german am avut permisiunea sa fiu de fata.D-l Döring l-a felicitat pe d-l Antonescu pt procentele bune pe care le are in sondaje PNL, si i-a spus ca se bucura de aceasta vizita si de colaboraea cu liberalii romani-chiar au infiintat o comisie care se ocupa de intarirea relatiilor cu toti  liberalii europeni.
    D-l Antonescu i-a comunicat intre altele ca isi doreste intensificarea relatiilor cu Germania si ca spera ca din toamna sa participe la acest schimb ca guvernanti.Nu am sa redau aici intreg continutul discutiei pt. ca va fi sigur facut oficial de catre Conducerea PNL la intoarcerea in tara.Tot ce i-a spus colegului german a avut continut si fluenta.
    Am tinut sa ii  precizez si eu colegului german, ca PNL este un partid puternic,este un "Volkspartei".Si ca ne dorim schimburi bilaterale continue si cu regularitate -incepind de la congrese si terminind cu Teaching si Wissentransfer in rindul liberalilor tineri.
    D-l Andreas Bochmann ,responsabil cu dezvoltarea pt Europa de sud-est si prezent deasemenea la intilnire- a subliniat ca Romania este tara care are cel mai bun potential si reprezinta cel mai mare interes...

   A urmat apoi intilnirea cu membrii consiliilor de conducere a Cluburilor liberale.Oamenii au venit in scurt timp-vizita ne-a fost anuntata doar cu  3 zile inainte - de la 1000 de kilometri ca sa il cunoasca si sa ii vorbeasca .A fost o atmosfera destinsa:d-l Antonescu ne-a prezentat realist situatia din tara-vorbind de relatiile aproape feudale din anumite zone,subliniind ca PNL nu si-a pierdut si schimbat identitatea,marcind ce anume au realizat liberalii in cei 20 de ani!Am discutat impreuna DE CE si PT CE este necesar acel USL,cu toate ca noi sintem un electorat elevat,nu degeaba am votat in 2009 32%Crin Antonescu si PNL!
   I-am prezentat Presedintelui activitatea noastra,munca noastra cinstita ,subliniind ca noi avem avantajul sa reprezentam partea cea mai buna a Partidului National Liberal: fara pile si relatii,fara santaje sau coruptie cum se intimpla in  alte parti...In mod sigur noi sustinem PNL si doctrina liberala si desigur pe Presedintele Crin Antonescu care prin finete,educatie ,ton hotarit dar adecvat a stirnit simpatia si increderea celor prezenti.Ne-a multumit de nenumarate ori pentru devotamentul si initiativa noastra!Ne-a promis ca ne va "folosi" iar noi ne-am aratat bucurosi sa participam mai activ la evenimentele din tara.Au fost discutate teme cum ar fi:alegerile,monarhia,redobindirea cetateniei romane si a bunurilor confiscate,repatrierea...precum si teme politice actuale .

D-l Crin Antonescu devenit membru de onoare al Cluburilor Liberale Germane.


Din punctul nostru de vedere a meritat si noi -liberalii din Germania il vom sustine in  continuare!Noi nu sintem oamenii vorbelor ,ci ai faptelor!
In mod sigur veti mai auzi de noi,dragi romani din orice colt de lume v-ati afla!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu