duminică, 6 noiembrie 2011

Intilnire la Cafeneaua liberala Bratianu

Am fost invitata de Florin -Alexandru Alexe la celebra cafenea impreuna cu un oaspete politolog olandez.M-am intilnit cu multi liberali pe care voiam sa ii cunosc :Tudor Mihaescu,Tiberiu Cnab,Bogdan-Valentin Bratianu,Pe Vasi Baescu,Monika si Serban  Lungu , Florin Craciun si  Lorena i-am intilnit mai des...Marius a lipsit din pacate ...are ceva probleme de sanatate dar isi revine el....cine mai face fotografii ca el?In aceiasi seara au venit si alti prieteni virtuali care nu numai ca au devenit reali, dar  s-au si inscris in PNL...a fost o seara frumoasa .Mult tineret!.Le-am explicat pe scurt cum este la noi....cel mai tare i-a bulversat faptul ca noi  ne  intilnim de fiecare data in alta locatie...Dupa ce am fost la "Carul cu bere" si nu numai am intles de ce....ei nu isi pot inchipui un loc unde lumea vine doar sa manince si sa comunice...In toate restaurantele noastre din Romania este un vacarm de nedescris....sintem o natiune de surzi ...nemaivorbind de procesul de "afumare" ...in vederea conservarii...de lege nu ii pasa nimanui...in rest atmosfera placuta -intre intelectuali-....voi reveni!Multumesc Florin-Alexandru Alexe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu