joi, 3 ianuarie 2013

Delegierten Besprechung BaWü 2012




Am sa va explic cum functioneaza un partid liberal in Germania.Membrii(baza) ii aleg pe cei care trebuie sa ii reprezinte,adica pe delegati dar si pe loctiitorii acestora.Eu am fost aleasa ca loctiitor cea ce desigur este dupa numai un an de activitate la ei foarte magulitor.Din fericire unii delegati nu pot veni din motive obiective ,asa ca pot participa ca si delegat la conferinta regionala.
In seara aceasta am discutat sub conducerea d-lor Pascal Kober,M d B si Andreas Glück,MdL(parlamentarii nostri) punct cu punct propunerile de dezbatere pt conferinta,
Propunerile discutate au fost legate de: reforma invatamintului, in sensul ca nu se doreste dizolvarea  scolilor ajutatoare ,reducerea birocratiei si reforma sanitara,sustinerea femeilor in reintegrarea profesionala dupa pauza maternala...Nemtii au 5 milioane de femei casnice!!!!si somajul aici in regiunea Baden-Württemberg este de 2%...totusi natalitatea este scazuta si populatia de tip imbatrinit (nemtii sint cumpatati,traiesc mult)
..eu vin dintr-o familie unde mama a lucrat 30 de ani in pediatrie si a crescut doi copii (doctori),eu lucrez de 30 de ani si am doi copii care studiaza medicina,iar fiica mea nu va ramine in niciun caz acasa,,,,neamtul spune insa ca nu vrea ca ,(virgula)copilul lui sa creasca fiind pus la ora fixa pe olitza,,,,adica la cresa....
Totusi societatea se modifica si tot mai multe femei lucreaza .....dar 5 milioane de casnice?este asta un semn de bunastare sau de retardare??voi ce parere aveti?
La intilnire au fost invitate si 4 doamne liberale romance care traiesc aici!din pacate au stat linga mine ,au si plecat mai repede si nu am apucat sa le fotografiez!Aici este totul transparent,fiecare poate participa ,daca doreste...

Dr.med,Liliane Michels,Oberärztin der HNO Klinik Tübingen,
Mitglied der Ortsvorstand Reutlingen

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu