duminică, 29 aprilie 2012

O intilnire fericita pt. liberalii monarchisti la Burg Hohenzollern




Am dat curs invitatiei colegilor liberali din Land-ul Baden-Wuerttemberg la intalnirea organizata la Burg Hohenzollern. Subiectele abordate au fost deja descrise de Dna Dr. Liliane Michels.
A fost emotionant pentru mine in mod special, ca sustinator al Monarhiei din Romania, sa pot vizita castelul unde Casa Regala Romana isi are originea.
Am impartasit aceasta bucurie cu prietenii si colegii liberali din tara si am constatat cu satisactie ca suntem tot mai numerosi. Concluzia la care am ajuns este ca avem un drum lung si anevoios de parcurs de acum incolo. Dar, impreuna vom reusi !
Dragi prieteni liberali de pretutindeni, veniti alaturi de marea noastra familie !


Monika Lungu
Presedinte Club Liberal Bayern

2 comentarii:

  1. Felicitari, va imbratisam cu drag!
    Cine stie, poate o sa ajungem si noi acolo in aceasta viata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim de anunt si felicitari !
    Intr-o deplasare cu familia am ajuns in 2006 la Sigmaringen, unde am fost fericiti sa vizitam castelul, cu impresionanta sala a portretelor Regilor, unde am admirat si tabloul cu Carol I al nostru...

    arh. Dorin Boila

    RăspundețiȘtergere